Smile honey.

Uh, känner mig svag. Mår massa dåligt,
känns som om jag hostat ur mig mina krafter. ó.ó Sitter och hostar som fan, och dricker vatten. 3: Imorgon så kommer jag vakna upp och vara jätte hungrig, men inte klara av att äta. Så äre varje dag nu. Och jag ser värsta gravid ut D8 kanske har gått å blivit de? Lol nej.
Emil, Nelly å Angie är skoj filurer att prata med. Jag är hemligt förälskad i Nelly, Nelly är hemligt förälskad i Angie, Emil är hemligt förälskad i mig. Och det är fett hemligt, fast nu äre inte hemligt längre för nu skvallrade ju jag. 33: Nu ska jag ta en glass å lägga mig framför tvn, (Förlåt Nelly.. ♥)
Kanske får åka te stockholm i maj med, :DD Liz goes Uberlycklig, får träffa elsk igen och jag får träffa Nelly c': Äsch, nu orkar jag inte skriva mer. Måste på toa. 3:
Cíao.

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0