F.M.L.

Skolfotografering idag, kan lika bra ta & gräva ner mig. Onödigt att skicka bilderna med, eller kanske beställer själva klassfotot. ._______. Först så fixade Ivana & Elin mig så att jag seriöst såg ännu värre ut än jag redan gjorde, OCH DET ÄR ILLA. Sen fick jag inte bort allt puder, så var fortf lite brun när fotot togs. Osså råkade mitt diadem gå sönder med, så inget mer av att använda det. <3 Fick se min bild med, [JÄVLA TUR DET.] SÅG SERIÖST UT SOM EN JÄVLA ÅSNA. Tog om den, o den blev inte heller så mycket bättre. Men den var ändå bättre än den första. -.- Imorgon måste vi gå å ta kort IGEN. (Vi som är med i friends eller elevrådet.) Seriöst, vill inte. Hatar. att. vara. med. på. bild. Är hungrig, ska gå o ta nått å äta o bara.. Se på anime eller nått.

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0