Jag Saknar Dig @ Bio

Woopwoop, hemma! Inte vart hemma sen typ.. Imorse (a) Först skolish, sen drog jag hem till Ivana där vi skrev ut några bilder på Christofer Drew Ingle [Sju för att vara exakt. [; ] O sen drog vi till tåget mot Uppsala, glodde på filmen " Jag saknar dig ". :D För er som inte vet så handlar den om en tjej vars tvillingsyster blir påkörd. Osvosv.. :c Osså köpte vi en stor popcorn, två läsk & en stor Hot snacks [Bara för att det skulle bli billigare med en stor. $: ] och kände oss tjocka, lol. Han som tog biljetterna fick hjälpa oss öppna dörren.. XD För dem var jäffligt stora ska jag säga er. :c Ganska pinsamt med när jag skulle på toa och inte hade en blekaste aning om vart toaletten låg så jag fick fråga en som jobbade.. & Sen när jag skulle tillbaka till bion trodde jag att det var låste & gick å frågade om hjälp, men det visade sig att man skulle dra dörren mot sig.. (HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA) Å fick klättra över en stol för att komma till min plats då vi hade folk på bägge sidorna. :( Efter bion drog vi till Mcdonalds och köpte en varsin Lyxshake eller vad dem heter... Lyxmilkshake? Äsch, palla... :c Hade planer för att dra till New yorker och köpa en pacmanväska <3 Men det var stängt. tror jag. Drog sedan hem.. Sorgligt. :( Satt å spelade Luftgitarr & trummor i bilen.. HAHAHAHA, dog </3 Dem bakom oss asg när hon grät i filmen.. Iof, såg ganska roligt ut... Men endå. :( Sen när jag kom hem bytte jag om.. & satte upp bilderna på Chris & pratade med Nelly som gick o la sig ganska så nyligen. :( Är törstig, ska nog hämta nått å dricka & förlora mitt liv medans jag hittar på nått. Min armbåge & Hand dödar mig. Gör ont. ;_____________; Men well, pusshej.
Jag saknar dig, jag hatar dig, säg varför ber vi till dig?

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0