Sometimes, you have to be your own hero.

- But not today.
Drog in till stan med älskade storasyster på jakt efter en födelsedagspresent till mamsi. Haha, alla barnen var så duktiga så att dem hade helt glömt bort att köpa present. :( Men jag hittade mig ett par byxor med, behövdes! Även fastän jag inte tycker om å köpa byxor o därför höll på å tjata om att jag inte behövde några. Well, så mogen är jag. :(  Vi köpte iaf det vi skulle och drog hem sen, å jag gick runt o var rastlös pågrund av att jag inte hade något internet. (Dags att ta å skaffa sig ett liv kanske) Gick till sist till ungdomsgården där det var två apor som höll på och asg osv. ;) Imorgon fyller mamsen år så vi ska förhoppningsvis åka bort o göra något så man slipper sitta hemma i skithålan, och på måndag till tisdag sover jag i Jimmys lägenhet. Sen på onsdag börjar skolan, orkar verkligen inte. Kommer inte klara av det. Men nej. Ska se på Ranma ½ nu, pusshej. <'3
Nya byxorna och pappas grymt snygga träskor, rauwr. ;; Hatar att mina ben ser så jävla stora ut i dem dock. :(


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0