Avundsjuka blev till hat

Föralltid tog slut. -det här är fel, det kan inte ta slut... Jag saknar dig.

Blekte håret igen idag, lär bli en blekning till om en månad eller två./skaffar silvershampo.
Jag vill till Nelly, tror mamma&pappa har börjat tröttna på att jag tjatar om ' Jag vill till Nelly.. :( ' , ' Jag vill till Halland :( ' , ' Jag vill till Hylte :( ' , ' Jag saknar Nelly :( ' osv.. xD Men maow, fördriver dagarna med att titta på anime som vanligt då Nelly bara glor på hp.. D8< Men asså ja... Fett skoj sommarlov, dem kommer säkert fråga när vi kommer tebaks till skolan "Vad har du gjort på sommarlovet? 8DDD " Och jag bara... " Ehrm.. Bara suttit hemma :c " Osså skryter dem om allt dem gjort <///3 Men asså.. Näe, ska lyssna klart på låten o sen titta på skip beat(helskum .. D8 ) pusshej. :c

Kommentarer
Mr.Cherry

orkade inte gå hem hade kommit från stan xD

2011-07-24 @ 00:14:20
URL: http://mrcherry.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0