I can be your hero baby.

Enrique Iglesias - Hero

Omnom, blekning köpt. <'3 Kostade 90kr ffs, sikken tur att man har mamma till hjälp som osså köpte en. >-<' [Mitt hår är för tjockt o långt för bara en flaska, krävs två för att det ska räcka... o-o] Hon köpte även ett badlakan till mig, mihi. Snel mamma♥ Ville dock inte att dem skulle köpa något till mig då dem inte har så möe pengar själv...
Hur som helst, blev tvungen att gå upp klockan nio imorse då vi skulle dra te uppsala å handla, var så gott som död.. >: Hursomhelst så drog vi kl10. När vi vart på ica maxi så drog vi till Ö&B. Efter att ha vart på Ica maxi så roade jag mig med att high-fivea med Felicia om olika saker, (fett dryg chey här ja. Men hade inget annat för mig >: ) Å på vägen hem satt jag å petade på min mage.. XD Men äsch, ska lyssna klart på låten sen titta på anime. KAN LADDA UPP BILDER SÅ LÄNGE~
Asså nej, jag har inget liv. men har inget bättre att göra sålänge, så wtf.. Varför inte lix? ): Blir nog till att bleka håret imorgon dock, om jag inte redan skrivit det.. (a' beror på ifall Felicia orkar/mår bra. Men wellwell. :]
Omnom♥
<- Emilia - Nelly - Tilde - Lina - Jag ->
Asså haha... Man är verkligen inte normal om man ritar sig själv som en bajshög. :(


Kommentarer
Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Söt blogg! :3

2011-07-20 @ 15:54:22
URL: http://tildaphotography.blogg.se/
Nelly!

Aww, du ritade mig som normal <333

2011-07-20 @ 22:48:09
URL: http://uppetennelly.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0