Meow.

Haha, vadå nolifer? Börjat titta på anime igen. Tittar på shugo Chara den här gången.. ^^
Så sitter som värsta nolifern och dricker te å tittar på anime. >n<'
Skit trött osså, vaknade ca halv nio imorse och kunde inte somna om pga att några smsade (NÄMNER INGA NAMN. >:c) och sen var jag inte trött längre. På tal om trött så har jag tröttnat helt på mitt hår, vill bleka det eller bara klippa av skiten. .____. Men får antagligen vänta tills den tjugonde någon gång så jag kan köpa blekning, o att klippa mig får jag vänta tills någon gång innan skolan börjar.. Lix, yay? Å typ inte snackat med Angie på ett tag... Börjar få en känsla av att hon är sur på mig? x_x
Men äsch, ska fortsätta glo på animen och dricka mitt té. Omnom, ♥
ehe, kanske 'råkar' ladda upp flera bilder från den någon annan dag.. :$ 
Btw, kanske åka bort mä mamsi, papsi & Felicia å köpa glass imorrn.. Jimmy har dragit te gränna, så vi ville osså hitta på nått.. xd

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0