She wants to go home, but nobody's home.

Avril Lavigne - Nobody's home
Trött.. Alldeles för varmt för min del. Iof så är jag aldrig nöjd med vädret, klagat som fan på hur jävla kallt det vart under sommaren... Och nu när det väl är varmt så klarar jag inte av värmen. Pfft. .___. Följde med Jimmy & Tittade på hans lägenhet idag med, haha.. Var faktiskt mysigare än jag trodde! Skulle lätt kunna flytta in där.. (a) Det enda problemet jag har med den är att den ska ligga i Tobo. Hm... /: Nelly hade tänkt dissa mig i helgen med så jag får lov att hitta mig en ny anime o sitta här hemma helt forever alone, kommer antagligen regna med. Har ångest för att börja skolan, orkar verkligen inte.. Vill bara stanna hemma. Men skulle inte heller orka ta igen allt när jag kommer tillbaka, ska försöka få upp mina betyg så jag kan få ett någolunda bra jobb i framtiden. Vill bort från Örbyhus skitskola. Jag vill bort från den här skithålan. Orkar inte. Äsch, ska nog försöka ta mig orken till att ta några bilder&städa lite smått på mitt rum ist. Ser ut som ett helvete. Men well, ska sluta klaga nu. Pusshej.

Kommentarer
Nelly

Du tittar ju på anime även fast jag inte dissar dig :c

2011-07-30 @ 14:30:00
URL: http://uppetennelly.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0