Tänk dig människor jag älskat lärt mig hata.

Fonky Fresh - Tänk alla gånger
Till att börja med så lät Nelly mig aldrig sluta blogga, så jag tog bort inlägget före detta. Det är inget om att jag inte kunde hålla mig borta från bloggen. D:< Å Nelly har tjatat på mig om att skriva, så jag sade att om hon gjorde ett inlägg så gjorde jag osså det. Sorligt nog så gjorde hon det och jag vart tvungen att sätta mig o skriva. </3
Well, inte hänt så mycket som faktiskt är 'intressant'. Nelly å jag har hållt på å cpat oss typ.. Hela veckan. xD Fick henne till att titta på Shugo Chara, hon verkar ha tyckt att det var bra, wth.. Slutet av säsong 2, önskar jag fått se hennes min. ♥ Tänker inte spoila något dock. xD
Men asså ja..


Fett ful ego chey ^


Fetto arm ^ Fast den ser större ut än den är.. :(

Massa klotter från igår, lol. Låg å smsade med Nelly, först så skrev vi vad den andra skulle skriva på dens armar å sen körde vi ordlek... Hon somnade dock vid halv två, ):

 


Kommentarer
Nelly!

JAG SER DET!!!

DET STÅR NIKAIDOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-17 @ 16:27:06
URL: http://uppetennelly.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0