Felicia ♥ღ♥

Jag ska nu berätta om hur underbar min älskade syster är. /Under tvång.
Okejokej, Felicia är en hemsk människa. Man kunde trott att hon var en häxa om hon inte var så fin.
*Äta wook* Hon kan även vara snäll ibland och baka mig muffins, fast hon säger att jag inte får ta.
Egentligen är det så att hon bara vill få det till att smaka bättre för mig, "Förbjuden frukt smakar bäst"ღ
Sen försöker hon ta åt sig äran för wooken jag lagat. Den är mycket god, men inget hon har gjort. :/
*Äta mer* Felicias ärtor var äckliga. Hon är överdrivet smal men vägrar inse så hon bantar, men idag
har hon köpt nöt creme & Toblerone. Duktig flicka! Hennes ögon är blåa, och hennes skägg kort. Hennes
mustasch är till och med längre. Men hon har en väldigt gullig piercing där under läppen på vänstra sidan!
Hon tror att hon är så underbar, men det är hon INTE. (Hon är barnslig och leker med maten bl a.)
Nu gnäller hon på ärtorna. Så otacksam hon är. Ska aldrig mera göra wook åt henne. Hennes strumpor
är ganska fula dem med.. Mums Mums Mums! Hon har långa ögonfransar... ö_ö <- Söten
Ibland beter hon sig som en hund, och slickar på tallriken. Hon älskar bitchar, så hon kallar mig det
24/7 bara för att visa hur mycket hon älskar mig. Och hon gillar anime, Ett litet plus. Och hon gillar stitQh :')
Ibland kan vi oxå ta och trolla fram lite charm.

Kommentarer
Felicia

Det var MIN wook.

Jag tänker då fan inte skriva någonting sötare än det här.. lev med det. puss! ♥

2011-06-16 @ 22:34:05
URL: http://mikudoll.blogg.se/
Liz ~<3

Fortsätt drömma Sötnos, den är min. ;) PussN!

2011-06-18 @ 15:18:16
URL: http://biatchname.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0