✖Gomenasai.

Jag trodde inte att det skulle bli såhär svårt att faktiskt kunna acceptera, jag trodde att jag skulle kunna låtsas som ingenting. Men som vanligt så hade jag fel.
Fördriver dagarna genom att sitta och spela sims3 med bror, idag skulle han iväg och fiska dock så jag fick hans dator för mig själv. ^^' Känns faktiskt jävligt patetiskt att bara sitta inne hela dagarna under sommarlovet, men vädret suger lite halvt och det finns ingenting att göra här i skithålan.
Så jävla trött på skiten, men mest av allt så är jag trött på mig själv.
Jag önskar att jag kunde göra som björnen och gå på ide, iaf för ett litet tag.

Kommentarer
Nelly

Jag ska försöka övertala mamma att få åka upp till dig.. <3

2011-06-21 @ 19:03:08



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0