Meow.

Asså, nu har jag skrivit på både facebook och bdb, men jag har inte orkat logga in på bloggen?! Men nu tog jag orken och gjorde't. Förlorar dock internet snart, tagga skolavslutning imorgon! Sommarlov<3 Kom in för ett litet tag sedan från att ha vart ute med. Ehe, osså spelade vi golf idag. Som jag klagat så mycket på... :$ Var faktiskt ganska kul endå. Osså fick vi typ kycklingspett o pasta, o sen godiis o kakoor. :D /haha, tjockisvarning härja. Nu sitter jag bara å lyssnar på musik o väntar på att internet ska försvinna, :o
<-HAHAHAHHA, var bara tvungen, sååå ful XD
MÅSTE, köpa någon dag. *u*
New shirt. :D
Det som gör livet värt att kämpa för♥

Kommentarer
Nelly!

OMG VAD JAG HATAR DEN BILDEN ):

2011-06-10 @ 11:36:35
URL: http://uppetennelly.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0