Smile ichiban ii onna

Äsch, gick o la mig onödigt sent igår/Imorse, därav vaknade jag inte förrns klockan två av att mamma väckte mig. .__. Men äsch, så snart som jag får pengar ska jag köpa blekning, blooondiiiiie! Men vädret sög bajs idag, regnat hela dagen. Vet annars inte vad jag har gjort, gick ut lite o blev blöt... Bara endå. Osså lärde jag mig av Nelly att man blir älskad av att mobba folk. ;) Iaf om dem är som henne (a)

Oh, right. Hon tyckte jag skulle skriva om henne mä!
Nelly är en tönt, MIN tönt,
känt henne i ca 3-4 år, och ärligt talat så är det aldrig tråkigt att prata med henne. Hon sprider glädje med allt hon skriver och gör, precis som en liten smurf. Synd bara att hon ska bo så långt bort. ;__;
Men jag älskar henne, kommer alltid göra det, ända tills hjärtat slutar slå och även då.
Hon är rättare sagt helt underbar.

Kommentarer
Nelly!

Påsss :****

2011-06-20 @ 16:38:35
URL: http://uppetennelly.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0