Problematiskt.

Okey, nu har jag inte skrivit sen jag fyllde år. Men har helt enkelt inte haft ork till att skriva.
Men wellwell, Sitter och knarkar låten älsk skrev till mig i födelsedagspresent. Antagligen bara Nelly som läser, (om ens hon? xD) så jag antar att du hört den. Men laddar upp den i nå annat inlägg. Å jag måste banta. Ska försöka vara smal så jag kan visa mig i bikini i sommar, uscha fya bläa hatar min kropp. ;n; Men ffs, jag saknar Bestie. När vi satt å såg på ' Titta vi spökar '. När vi gifte oss på fritidsgården, När jag låg och tittade på titta inte ner medans du smsade med Oliver, när vi var fjortisar, när en random gubbe sa ' Vad fina ni är tjejer ;; *Peddosmile*', näru träffade Anna å My, när vi köpte polkagrisar och rökte pipa, använde dem som käpp osv,  å ja. massa mer skoj. Nu ska jag titta på my name is Earl. Om jag fortfarande har internet så skriver jag under reklamen. Tjingeling ^^

Kommentarer
angie

jag saknar dig som fan underbara fina människa.

vi ska träffas snart, om inte så dör jag!

2011-05-14 @ 00:29:01
URL: http://..



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0