I don't wanna play this game anymore...

Trudelu, sitter o chillar o väntar på att Nelly ska komma hem. Osså lyssnar jag på Kent o smsar... Tyckte det blev lite konstigt med" Sitter o chillar o väntar på att Nelly ska komma hem o lyssnar på kent o smsar " Så det fick bli sådär knasigt istället. Älskar min dator atm, ljudet fungerar för youtube. <3 Kommer dock sluta fungera när jag stänger av datorn tror jag... Ska förhoppningsvis ut o gå med storebror senare, härligt. Hittade även ett gammalt smycke jag fick på mitt dop som jag satte på mitt halsband. c: Men eh, inget att skriva. Ska försöka hitta på nå kul ist. :c Pusshej! Ahjuste, kom på att jag skulle göra som Elin och länka den som skrev flest frågor i en vecka!Å det var Elinsom gjorde.. xd Så -> Elins blogg There you go Elin. ♥

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0