Livet. ♥

Dagen vart awesome, sitter och snackar med Nelli på skype som avslutning.
Bajsvikarie på svenskan som blir sur för ingenting, så hon "kastade" typ ut mig, Elin & Ivana på svenskan.. xD Eller ah, hon sa åt oss att vi kunde gå ut.. :c Fast vi hade skoj, jag&Elin hade snott en festis på fritids så vi gick till ett litet rum på biblioteket och satte oss på golvet och skickade runt den... xd Jagelinoivanadåra. c: Sen gick vi till ica o gick på toa& provade solglasögon.. Sen gick vi till möbelaffärn och provade sängar (a) Sen gick vi och lekte med kundvagnar. <: Sen biblioteket igen osvosv.. xD Sen när jag kom hem var jag värsta nolifern och hade jedetråkigt.. >: Sen gick jag till ungdomsgården. Var ganska ok. Ägde ut pappa på wii & kort. c: Sen när jag kom hem läste jag igenom massa med Nelli och fick skrattanfall.. >: O nu pratar jag med henne o läser allt på hennes facebook. Men well, pusshej!
/fml, vad många sen... Men äsch <:

Kommentarer
elin

sv: aawh vad söt du är!:)

hihi puss<3

2011-11-12 @ 22:01:54



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0