My attitude is based on how you treat me.

Okej, nu har jag haft den här sidan uppe i ca 20minuter utan ha orkat skriva... Så jag får nog ta och skriva så jag hare gjort. ):
Men eh, hej... Har inte gjort något typ... Där jag har skrivit om grejsimojs osv. Eller ah, gjorde ett igår. Men anyway! Hade tänkt göra ett nu, men har inte hänt så värst mycket dem senaste dagarna. Inte mått så värst bra och inte vart på något vidare topphumör. :p  Jag har en lös tand. <- Tänkte att ni ville veta!
Men well, yeah. Var med Ivana ett tag igår. Vi typ... Såg på film, satt vid fb, julpyntade i hennes rum(Jedemysigt8D) & såg på svampbob... Sen hann vi inte göra så värst möe mer, jag drog hem o åt, fick pappa till att hämta ner nintendot från vinden, drogtill simon, kom hem o spelade nintendo. Det var typ så min dag såg ut. xd Sen idag blev jag klar med min julstjärna på pysslet, Elin dampade, jag gjorde omprov på svenskan & jag å Ivana gjorde ett så fint rollspel på engelskan.<3 Men ah. Orkar inte skriva. Ska spela. :$$$$$Pusshej.

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0