Scrubs.

Heeej!!!!! Inte haft möjlighet till att skriva här. sov hos Ivana från igår till idag, och inatt sover jag hos bror. c:
Jag & Ivana spenderade större delen av tiden framför tvn igår.. xD Vi tittade på paranormal activity... igen... Dock så tittade vi inte så värst möe. $$$: Iaf inte jag. :c Sen så ritade vi lite (Mjukostliz&Kaviarivana FTW!) o sen typ... Fotade vi, läste, pratade, pratade mer, pratade ännu mer, rättare sagt så pratade vi massa, och sov. Sen imorse så ringde Sven(klassföreståndare) och väckte oss. /Hatar när han ringer ))):/ Han tyckte jag skulle cykla till skolan och hämta min somapp. Dude, jag cyklar inte en mil för att hämta en somapp så man kan plugga när man har lov. Senare så gick vi ut o fotade igen... xd Sen åkte vi till Uppsala till ett hunddagis (aa) Åh, Milana & Ivana JR *U* Osså försökte Dexter para sig med Spira... xd Sen så drog vi hem till henne o jag till mig tillsist. När jag väl kom hem så hade jag blivit hungrig. :cc  Sen har typ inget hänt. Camat med finaste Nelli, älskar kvinnan, seriöst. O nu ser jag på Scrubs hemma hos Jimmy. c: Hatar hans laptop lite halvt. Men älskaren också! Drygt att jag inte är van med den dock så jag skriver fel hela tiden.  :c  MEN HATAR MIN BAJSDATOR SOM SKA VÄGRA STARTA SIMS2. Ska försöka rensa bort bilder o filmer när jag kommer hem imorgon. :c Men pusshej, ska se på scrubs.

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0