trööööööööött.

Trött. Sov på ungdomsgårN igår, skojskoj! :> Dock så var typ vi skittrötta imorse. >: Iaf jag, Ellinor, Anna & Stoffe, resten vet jag inte.. owo Men ah, vi fick maat där, sen gick vi på tipsrunda. Jag&Stoffe kom på delad plats med Anna&Ellinor, kuuungligt. Senare så typ... Ritade vi bl a, gjorde bilder te varandra osv.. xd Sen så ritade Ellinor & Anna på Stoffes rygg o alla tre fick ett glatt ansikte på magen! Osså såg vi på bortspolad och G eller vad den hette... o.o Sen så satt jag, Anna, Ellinor, Robin & Stoffe i köket o typ... Anna&Ellinor skickade massa brev till Stoffe&Elaine som var emo på golvet medans Robin var brevbärare.. xD Var dock inte välkommen där uppe längre så fick gå ner till dem. ): Vid typ... Kvart i fem-fem så gick vi o la oss. Men Anna&Ellinor tyckte det var för hårt så dem dissade köket och gick o la sig vid Elaine. xd Sen när vi vaknade imorse var alla trötta som fan. :c

JAGVILLSPELASIMS2. Hej. Facebook ska tydligen bli hackat. Var fett deprimerad av det när jag fick reda på't av Nelly. ): Dock nu när jag har läst artikeln så har jag faktiskt inget emot det utan hoppas på att dem lyckas... Sitter och lyssnar på min älskade "Plocka barn" (<3) och typ dör lite. Avinstallerar massa program o ska försöka få igång sims. ):

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0