F'låt.

Sista inlägget innan pausen. $: Men ja, jag är så dålig så jag kan inte sluta skriva. Men samtidigt känns det så tråkigt. .-.
Dagen var helt OK iaf. Dock så blev jag förjävligt arg när jag kom hem, anledningen får jag inte berätta. Dock så kan jag ju skriva att det är väldigt viktigt att alla medlemmar i gårdsrådet kommer dit imorgon. Men well,det var allt för mig. Ska ta en dusch, Lyssna på NSN o läsa Linas kvällsbok.<'3

Jag är en bonde, jag har mina kor.
Jag älskar mina kor, dem ger mig mjölk.
(Mjölken är dock inte så god.)
Efter det så sätter jag mig med gitarren
och låtsas som att jag kan spela.
Det min vän, gör mig glad. <'3

Kommentarer
Anonym

Jag brukar skriva låtar med min farfars gitarr :< hahah.<3 ily musik :3

2011-09-28 @ 15:56:10



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0