FML.

Hittills så tror jag faktiskt att allt den här dagen bara gått fel...
Började dagen med att vakna en halvtimme för tidigt och sedan inte kunna somna om, orkade inte heller platta håret så noga då man endå skulle få gå till bussen i spöregn. Väl i skolan fick vi reda på att vi ska få börja ha våra lektioner i bildsalen tack vare att ettorna ska ha vårat klassrum tills vi börjar i åttan. Fast jag, Elin & Ivana gjorde en lapp som det stod " Till ettor: Tack för att ni tog vårat klassrum. >:( //sjuor ♥ " Haha, nolifers. </3 Oxå skulle vi ha engelska då jag inte hittade mitt häfte (Som hittades i Elins mapp mot slutet av lektionen. xd) så jag fick lov att jobba med Ivana. När jag hade kommit hem så hade vi fått skolfotona, gissa om jag blev gladchey? <333333 Nej, det blev jag inte. Blev snarare skitsur över hur fking bajs jag såg ut. KANSKE kommer bild senare, men bara kanske. Såg förihelvete värst ut på klassfotot med, man bah " YaaY <333 "

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0