I tried being normal, But I didn't like it.

Här kommer lilla Felicia, hohojaja! ätande på sin lilla korv, hohojaja!
I brist på att ha något att skriva. Hon tycker tydligen inte ens om korv...
"Du glömde ditt godis i mitt rum" Är allt svar man får när man frågar vad man kan skriva, - STOR HJÄLP.
Tjockisen pratar bara om mat, fast hon är smal... Hon tror att hennes korv är sur på henne.
Well, drog på discot igår, fått massa träningsverk i benen. YaY- Haha, vann en danstävling iaf. Fett cool jag är! :( Fick nyss veta att jag inte var cool, ska nog gå och vara lite emo i mitt hörn. :c Sen sov jag hos Ivana med. Ochoch... Idag hat jag städat råttornas bur & Chillat med Felicia. [Seriously, råttorna bör lära sig hur man använder en toalett.] Sen begav vi oss hem till Jimmy på filmkväll! Fast utan Felicia. Och sen hem igen :O Dog när vi skulle gå dit&hem. Mina stackars ben </3 Men well, ska glo på Felicia medans hon äter bajs.

Bild från förra året, ehe. Älskar dig tönt. <3

Ditt öga, mitt öga, ditt öga, mitt öga.


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0