Life is about creating yourself.

Detta är inte OK, orkar inte... Seriöst.
Hihi, blir till att dra till Uppsala med storebror på Fredag. Han o jag bestämde att åka tsm någon dag för ett tag sedan, och eftersom att Ivana ändå inte kunde så kan väl han hoppa in ist. :3
Och blir seriöst galen på Örbyhus skola. Det är konstigt att dem inte lagt ner ännu. Kul att våran klass behöver flytta till bildsalen bara för att ettorna ska ta över vårat klassrum. Och kul att hela fking korridoren är full av leksaker & väskor. Kul att vi fick typ välja mellan att ha skåpen där vi har dem eller på andra sidan skolan. Kul att ungdomsgården måste byta lokal och våran fönsterfärg+det angie skrivit på mitt fönster försvinner tack vare skolan. KUL ATT JAG NYSS SLOG I MITT BEN SOM JAG HAR SVINONT I. Kul att jag ser ut som en full pingvin när jag går. Kul att jag ser ut som ett miffo på skolfotot. Kul att jag hatälskar mitt liv. Kul att jag suger. Kul att jag saknar Angie & Nelly som inihelvete.
Började på min onepiece idag med, [Tröttnade på att skriva kul.] eller a... Klippte ut det vita tyget som skulle vara i min luva, Vi har ju inte fått resten av tygerna som hon har beställt. Kanske blir klar i slutet av terminen, eller i slutet av nästa termin.. Lol. :( Är alltid så jävla seg på slöjden. Men orkar inte klaga mer, ska nog fixa mig å gå ut o ta bilder. Pusshej.
Bilden blev fett stor, orkar inte ändra dock. Lev med det.

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0