Life is about creating yourself.

För jag vill leva jag vill dö i noooorden. <-- eller?

HEEEEJ, här sitter jag. Och jag är faktiskt glad idag.  Fryser, men rä glad. Vet inte varför...
Hade HK idag, var la OK. Vi skulle göra äppelpaj, men ingen i min grupp ville ha äppelpaj så vi fick göra jordgubbspaj. $: Sen var jag med Ivana, hon färgade håret svart. Osså såg vi på film, "Let me in" mobbaren är fett sötig ok. $$$: Osså gick vi ut & tog bilder. Tror vi inte gjorde så möe mer, drog hem runt 6 så jag kunde äta & duscha. Fortfarande inte ätit, ehe. Hungrig. >:
MEN NU SITTER JAG & PRATAR MED ÄLSKADE NELLIIIIIIIIIII <3 Nolifer, haha.. ): Men jag vill ha lov. Skoljoggen på onsdag, orkar inte. Idrott imorgon, idrott på onsdag med för den delen och på torsdag så äre soprov. Inte pluggat ett skit, kommer inte kunna ett skit heller. Så svårt. ;___; Men äsch, har inget och skriva. Palla, säkert tråkat ut er med min dag redan. Pusshej <3 Osså prata med Angie.. Om ni undra asså.

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0