You make me smile when youre not even trying. ☻

"Ok." Är detta ett hejdå?
Har du tröttnat på mig redan?
Vad hände då med "föralltid"?
Så många frågor utan svar...
Jag saknar det vi en gång var.
Ska jag vara ärlig, så vet jag
inte ens hur det hände...

Nelli, bästa vän. Du vet att jag älskar dig, right?
Förlåt om jag är jobbig osv. Säg till mig om det
går överstyr, ok?
Nellii, du är underbar,rolig,snäll&jävligt vacker.
Att prata med dig får mig oftast på superhumör,
sålänge inte du är sadface.
När du är ledsen - är jag ledsen.
Är du glad - Blir jag glad.
Du gör mig lycklig genom att bara existera. Jag älskar dig. <'3
Förlåt för att du råkade se helstörd ut&större än mig... Kortare oxå för den delen, men bilden blev inge bra heller. :c

Kommentarer
Nelly

pusspuss på dig älskling <3

2011-09-17 @ 19:48:49
URL: http://uppetennelly.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0