Dag nitton - Dag trettio.

Gav upp på dem här ett tag, men kanske borde göra klar det för en gångs skull... Hoppar över dem jag inte har något att ksriva på. (:

Dag 19 - Visa bild innan och efter jag redigerat

Före                                                                                                                                           Efter
Bild från Picmonkey.com.
Dag 20 - En vän jag inte skulle klara mig utan
Skulle inte klara mig utan någon av mina vänner, actually. (:
Dag 21 - Något som ändrat mig
Framtiden, för liksom den ändrar ju alla.
Dag 26 - Vem jag smsar när jag är nere
Föredrar att inte smsa någon, men till Nelly.
Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende
allt.
Dag 28 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit

Dag 29 - Hur min kontakt till familjen är
Den är väl.... Bra?
Dag 30 - En låt jag gillar
Sång till Stina.

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0