Dag nio-fjorton

Dag 9 - Två webbsidor som jag ofta är inne på.
Facebook, youtube, blogg.se och tumblr. (Woop, det blev fyra!)
[Fanns ingen dag tio?]
Dag 11 - Någonstans jag vill åka
Hyltebruuuk/England.
Dag 12 - En blogg jag nyligen börjat läsa
Har typ inte börjat läsa någon ny blogg... Men den senaste jag började läsa var la Onedirectiionnovell.blogg.se
Dag 13 - Vad jag vill med min framtid
Bli lycklig. (No shit sherlock) Nejmen typ... Gifta mig med Harry. ;*
Dag 14 - Mina favoritprogram
How I met your mother.. tror jag

Woopwoop, fedt oaktiv på bloggen numer... Håller på å skaffa mig ett liv <333 /skriver en novell/för lat för att blogga/ har tråkigt hela dagarna...

Kommentarer
Anonym

Alltså.. varför har alla börjat skriva woopwoop?:O Det finns knappt någon innebörd i ordet, det är knappt ett ord liksom, inget logiskt ord iallafall.

Stör mig jättemycket på när folk skriver woopwoop, typ ''idag åkte jag till stan och träffade johan, woopwoop.'' VARFÖR I HELVETE SKRIVER MAN WOOPWOOP, det har blivit som ett grupptrycksord, det är meningslöst och ordet betyder ingenting och ingen människa vet varför de ens skriver ordet, de bara gör de utan anledning. SNOPPSNOPP! Där har du ett ord som faktist betyder någonting!

2012-03-18 @ 22:08:01



Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg/hemsida?:


Skriv något fint här:


RSS 2.0